poniedziałek, 19 maja 2014

nasze historie cz.8



Paulina Hermanowska

Od 9 lat jestem przede wszystkim mamą. 9 lat temu urodziła się Julia, 6 lat temu przyszedł na świat Wojtek. Dzięki nim znalazłam swoją pasję i sposób na życie. Fotografia to moja najmłodsza miłość, stała się nieodłączna, tak samo jak dzieci. Na początku fotografowałam rodzinę, teraz często goszczę z aparatem w domach tych, którym podoba się mój sposób patrzenia na świat.  Rezultaty tych spotkań publikuję na blogu: http://pinholafoto.blogspot.com/. Zapraszam!




Edyta Gąsior


Nazywam się Edyta, ale większość mówi do mnie Edit. Jak mam w jednym zdaniu ująć moją osobę, to określenie "damska mniejszość i męska przewaga liczebna" idealnie pasuje. Na co dzień jestem mamą dwójki urwisów, którzy czasami dają nieźle w kość ;) 
Uwielbiam podróże, zwłaszcza te w góry. Małe i wysokie. Razem z mężem staramy się zarazić dzieciaki tą pasją. Mamy nadzieję, że pokochają górskie wędrówki tak jak my.
Wiele lat temu fotografią zaraził mnie "mój staruszek". Jako dziecko uwielbiałam godzinami przesiadywać z nim w ciemni. Początkowo "specjalizowałam" się w kadrach pocztówkowych, fotografii górskiej, przyrody. Odkąd pojawili na świecie się moi synowie staram się uwieczniać nasze chwile, aby zachować je na długie lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz