wtorek, 27 maja 2014

nasze historie cz. 12



Kasia Makulec
Jestem wspaniałą żoną wspaniałego męża Piotra :) i mamą jeszcze wspanialszej czwórki. Przez najbliższy rok mam zamiar zaprezentować Wam ślady pozostawiane przez Agatkę (6 lat), Ulę (4,5), Wojtka (3) i Rafała (1). Bardzo się cieszę, że są akurat 4 wrzutki w miesiącu, bo nie będę musiała nikogo pomijać :) Do tej pory moja fotografia skupiała się przede wszystkim na dzieciach, a ślady po nich usuwał zwykle mop, szczotka czy odkurzacz (oczywiście nie sam!). Mam nadzieję, że
dzięki temu projektowi zmieni się moje podejście w niektórych kwestiach, a aparat z naładowaną baterią będzie zawsze pod ręką.


Justyna Mazur - Sorkowska


Jestem Justyna i mieszkam teraz na Lubelszczyźnie. Jestem mamą cudownego, pełnego pomysłów, 20-stomiesięcznego Seweryna i żoną przystojnego męża :) Fotografia interesowała mnie od zawsze, jednak we wrześniu tamtego roku postanowiłam w bardziej zaawansowany sposób wgłębić się w jej techniki. Od tej pory jest to moja największa pasja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz