poniedziałek, 12 maja 2014

nasze historie cz.. 3






Katarzyna Tajcher

Niepoprawna optymistka i minimalistka, która zamiłowanie do fotografii zawdzięcza pewnej małej blondynce - Hani.
Fotografia dla niej to sposób na życie, ale też co najważniejsze - sposób na zatrzymanie na zawsze dzieciństwa swojej córki, aby zawsze, na każdym etapie swojego życia mogła do niego z nostalgią powrócić.





Joanna Rogala

Jestem mamą dwóch córek: 11-letniej Oliwii i 2,5-letniej Leny. Fotografią interesuję się od zawsze. Dzisiaj z  największą pasją fotografuję moje dzieci. Próbuję zatrzymać w kadrze beztroskie chwile ich dzieciństwa. Radości i smutki, codzienne nasze życie. Szczegóły, które składają się na nasze wspólne bycie RAZEM.
Codziennie szukam inspiracji wokół siebie, fotografuję oczami, rejestruję obrazy w głowie.  Fascynuje mnie fotografia artystyczna i portret kreacyjny. Dziś poza rodziną, najważniejsze jest dla mnie to, że jestem na właściwej drodze, a podążanie nią sprawia mi prawdziwą radość.
Moje prace można obejrzeć na www.joannarogala.pl i www.facebok.com/JoannaRogalaFotografia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz