środa, 28 maja 2014

nasze historie cz. 13



Anna Oleńczuk 

Jestem mamą dwóch cudownych chłopaków. Kuba ma 9 lat, a Maciek 5. Fotografia była zawsze moja pasją, ale fotografowanie dzieci wciągnęło mnie na dobre dopiero jak zostałam mamą. Chłopcy tak szybko rosną, więc na zdjęciach staram się uwieczniać ich codzienność. Mam nadzieję, że za kilka lat, będzie to wspaniała pamiątka.
Fanpage: https://www.facebook.com/beautyinframespl


Monika Sosnowska

Jestem mamą dwóch najwspanialszych na świecie synów, prawie 5-letniego Jakuba i 9-cio miesięcznego Mateusza. Jak każda mama mam tysiące spraw na głowie, mało czasu na odpoczynek i jak każda uczestniczka projektu cały swój wolny czas najchętniej poświęciłabym na swoją pasję. Uwielbiam fotografię, godzinami mogę przeglądać piękne zdjęcia. Próbuję też uwieczniać chwile z naszego życia najlepiej jak potrafię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz