niedziela, 11 maja 2014

nasze historie cz. 2


Kolejne uczestniczki naszego projektu


Justyna Jazgarska

Czym jest dla mnie fotografia?
Jest moją wielką pasją. Jest przyczyną widzenia świata zupełnie inaczej niż kiedyś. Jest wielką nauką pokory. A czasem powodem osobistej walki z samą sobą. Od kiedy fotografuję, otaczającą rzeczywistość widzę w postaci kadrów. Fotografia otworzyła mi drzwi do świata ludzkich emocji, wzruszeń, piękna oczywistego i piękna nie zawsze widocznego na pierwszy rzut oka… Zatrzymuję w kadrze ulotne chwile, dzięki temu zostaną one ze mną już na zawsze. I z Wami.

A wszystko zaczęło się od chęci nauczenia się robienia "ładnych zdjęć swoim własnym dzieciom".


Link do strony: www.justyna-jazgarska.pl
FB: https://www.facebook.com/JustynaJazgarskaFotografia



Agnieszka Brzezińska

Na dzień dzisiejszy jestem mamą dwuletniej Liliany.
Jej pojawienie się na świecie, to najlepsze co mnie spotkało.
Od tamtej pory towarzyszy mi Lila i fotografia.
Dzięki nim pokochałam życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz