sobota, 17 maja 2014

nasze historie cz. 6




Magdalena Sikorska

Odkąd zostałam mamą, zatrzymywanie okruchów dzieciństwa w obrazie, stało się jednym z najpiękniejszych życiowych doświadczeń. Swoją miłość do fotografii, staram się doskonalić i rozwijać każdego dnia, realizując różne projekty fotograficzne. Poszukuję inspiracji w najdrobniejszych momentach życia mojego Syna Filipa, który mnie nieustannie motywuje do rozwoju i kreatywności. Jestem absolwentką Uniwersytetu Akademii Fotografii Dziecięcej, oraz kursów fotograficznych Akademii. Uwielbiam dzieci, fotografia jest wspaniałą drogą do ich świata, pełnego emocji i prawdy.
Moje marzenie - chciałabym by moje zdjęcia mówiły zamiast słów
...

www.withyourdreams.pl
https://www.facebook.com/pages/Magdalena-Sikorska-Fotografia-With-your-dreams/556955971004949



Agnieszka Sztuka


Zawsze robiłam zdjęcia, a od dwóch lat fotografuję :) Jestem mamą dwóch córek- Maja 4lata i Pola 2 lata, jestem żoną Michała i panią kota Płomienia. Fotografowanie dzieci sprawia mi ogromna przyjemność i frajdę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz