wtorek, 13 maja 2014

nasze historie cz. 4



Olga Mikołajczyk-Kosek (Mom With Lenses) Trondheim/Norwegia, mama 21 miesięcznego Olafa, mgr fizjoterapii ,fotograf amator .
Lustrzankę Nikon D5000 kupiliśmy około 5 lat temu, ale przez pierwsze 3 lata fotografowaliśmy w trybie „auto”.  Dopiero po przyjściu na świat Naszego syna „otworzyły mi się oczy na świat”. Zapragnęłam mieć piękne zdjęcia , które będą ukazywały radości i smutki z naszego Wspólnego życia, czyli tak zwany „real life”, pełen emocji.  Pragnę zachować dla siebie i potomstwa jak najwięcej pamiątek. Abyśmy w przyszłości mogli śmiać się jak i płakać przeglądając wspólnie albumy rodzinne. Bardzo dużą pomocą dla mnie było forum Dziecko w Obiektywie . Użytkownicy forum pokazali mi oraz ukierunkowali moją pasję. Dzięki Nim zaczęłam się rozwijać w dziedzinie  otografii.  nadal się uczę i może kiedyś fotografia okaże się moim drugim zajęciem.



Piotr Kisielewski

Jestem tatą 5 letniej Wiktorii.
Fotografie traktuje jako hobby, pasje oraz coś, co pozwala mi zatrzymać czas wyjątkowych chwil mojej córki, uchwycić zwykłe rzeczy dnia codziennego w niezwykły sposób. Pozwala mi to oderwać się od rzeczywistości i zapomnieć o codziennych problemach. Cały czas uczę się, a wiedzę staram się przekładać na jakość i efekt fotografii, choć nie zawsze mi to wychodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz