czwartek, 15 maja 2014

nasze historie cz. 5



Aneta Klimczak - Plichta

Jestem mamą dwóch synów 4,5- letniego Maćka i prawie 2-letniego Filipa. Uwielbiam uwieczniać na zdjęciach ich codzienność dlatego cieszę się, że mogę brać udział w tym projekcie. Czas tak szybko mija, za kilkanaście lat miło będzie wziąć do ręki album z śladami jakie pozostawiły moje dzieci.










Ola Jędrzejczak 
Jestem kobietą pracującą, pragnącą pogodzić życie rodzinne z zawodowym. Jestem mamą dwóch cudownych dziewczynek: Julci i Ady. Fotografia to moja pasja.
Fotografować lubiłam od zawsze. Jednak dopiero po narodzeniu dziewczynek odkryłam, że fotografia stała się dla mnie czymś więcej niż tylko robieniem zdjęć. Początkowo była jedynie odskocznią od codzienności, ukradzioną chwilą przyjemności. Potem okazało się, że mocno mnie definiuje – dzięki niej mogę pokazać swoją wrażliwość, a jednocześnie zapisywać dzieciństwo moich dziewczynek w kadrach.

W zdjęciach, jakie robię, szukam przede wszystkim emocji i naturalności. Te dwie rzeczy definiują moja fotografię. Dlatego najbliższy jest mi reportaż, aczkolwiek sesje studyjne też staram się realizować.

http://chwilewkadrze.pl/
https://www.facebook.com/Chwilewkadrze?ref=ts&fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz