sobota, 10 maja 2014

nasze historie cz 1

Dzisiaj zaczynamy cykl prezentacji uczestników naszego projektu. Na początek my - administratorki strony i bloga. 




Iwona Weiss - Choudhry

Nazywam się Iwona, jestem mamą 2,5 letniego Alexandra i mieszkam na krańcu świata...w Indiach. Fotografią pasjonuję się od zawsze, jednak po urodzeniu synka odkryłam swoje powołanie w fotografii dziecięcej. Uwiecznianie chwil dorastania mojego dziecka daje mi wiele radości i pozwala na realizowanie się zarówno w roli matki jak i fotografa. Jestem wrażliwa na piękno, w jednej sekundzie potrafię się czymś zachwycić i czerpać z tego natchnienie i inspirację. Zapraszam do mojego świata, czasami zwariowanego i zakręconego.

Jej prace obejrzycie tutaj:
http://iwonaweissphotography.blogspot.com/
facebook






Katarzyna Syguła


Pracująca matka 2 dzieci i trzeciego w drodze. Wiecznie zabiegana, zawsze w niedoczasie. Realizująca równocześnie kilkanaście projektów z różnych dziedzin. Swoją przygodę z fotografią zaczęła 2 lata temu, od tego czasu nigdy nie wyjmuje aparatu z podręcznej torby. W kadrach zamyka codzienność swoich dzieci, ulotne momenty, które składają się na zwykłe-niezwykłe historie rodzinne. 
Jej prace możecie obejrzeć tutaj -> Zdjęciarka


Wszystkie nasze historie będziemy dodawać również do zakładki "o nas".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz