środa, 21 maja 2014

nasze historie cz.10



Magdalena Tobiasz-Dawidowicz 

Mama sióstr Poli i Kamilki. Na co dzień staram się ogarniać zamęt jaki dziewczynki robią w domu. Co nie bardzo mi się udaje :-). Czasami zamiast od razu sprzątać lepiej sięgnąć po aparat i utrwalić ten nielad stworzony przez dzieci. Fotografią „zaraziłam” się na studiach. Tam też zrobiłam specjalizację z fotografii artystycznej i od tamtej pory gdy mnie talent meczy, próbuję pokazywać swoją wizję świata na zdjęciach. Zajmuję się też fotografią zawodowo  A odkąd zostałam mamą uwieczniam chwile z zycia córek.

http://www.keciczki.blogspot.com/ 
www.magdatobiasz.com

Małgorzata Serafin - Kozyra

Z zawodu architekt, obecnie Mama na pełny etat (Marysia - 4 lata i Maciuś - 1 rok). Największe moje pasje to konie i fotografia - od zawsze fotografia koni, a odkąd pojawiły się dzieci - głównie fotografia dziecięca. Miłość do koni dzieci wyssały z mlekiem matki i właśnie ta relacja dziecko-koń to mój ulubiony temat do zdjęć.
zapraszam na fb
https://www.facebook.com/MSKfotografia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz