czwartek, 22 maja 2014

nasze historie cz. 11


Estera Przydanek

Jestem mamą 2,5-letniego Wiktora oraz 1,5-rocznego Konrada. Fotografowałam od zawsze, jednak dopiero pojawienie się moich synów na świecie ukierunkowało mnie na fotografię dzieci i chęć dalszego rozwoju w tym kierunku. A Projekt 'Dzieci tu były' jest dla mnie terapią na wszechogarniający bałagan, którego nie znoszę:)

https://www.facebook.com/estera.przydanek



Agata Krupczyńska

Jestem mamą Basi, która niedługo świętować będzie swoje pierwsze urodziny. Zawsze lubiłam robić zdjęcia i zdjęciami się zajmować. Często w prezencie dla bliskich przygotowywałam kolaże, ramki czy albumy. Po narodzinych córeczki naturalne było dla mnie, że będę dokumentować każdą chwilę jej życia. Postanowiłam zapisać się na kurs fotografii. I wsiąkłam... :)

Na początku chciałam tylko, aby moje zdjęcia były coraz lepsze. Chciałam wykorzystać czas uropu macierzyńskiego, rozwijać się, mieć odskocznię od codziennych obowiązków. Jednak szybko przekonałam się, że fotografia zaczyna wypełniać każdą moją wolną chwilę. Teraz wszędzie dotrzegam piękne światło, plener, szukam pomysłów na kadry, zwracam uwagę na szczegóły, których wcześniej nie widziałam.


Cały czas się rozwijam, cały czas się uczę. Chciałabym, aby kiedyś fotografia stała się dla mnie czymś więcej, niż tylko hobby :)

Moje zdjęcia można obejrzeć tu: https://www.facebook.com/fotografiezmiloscia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz