poniedziałek, 14 lipca 2014

nasze historie cz. 17



Ewa Kurzawska

Jestem mamą 2 letniego Beniamina i Hanny- jeszcze w brzuchu :D Uwielbiam zamykać wspomnienia w tym jednym kadrze!! Fotografiką interesowałam się będąc jeszcze dzieckiem, jednak swoją przygodę z aparatem zaczęłam rozwijać kilka lat temu. Fotografuję amatorsko, dopiero od narodzić synka znalazłam w sobie odwagę i zaczęłam myśleć poważnie o podniesieniu swoich umiejętności i kwalifikacji aby w jeszcze lepszy sposób- ten profesjonalny łapać idealne momenty tych ulotnych chwil z których składa się dzieciństwo moich dzieci!

Kasia Lorenc-Lusa

Mama trzy i pół letniego Maksa i półtorarocznej Jagi. Jestem amatorką. Matką aparatką, która cały czas się uczy.
Fotografia to mój sposób na chwytanie pięknych chwil, zapisywanie ulotnych momentów. Polecam ją również jako sposób na monotonię i codzienną rutynę.
Aparat towarzyszy mi od wielu lat a od blisko czterech tematem przewodnim są dla mnie dzieci. Mam nadzieję, że to dopiero początek mojej fotograficznej przygody.

Tutaj są moje prace:
https://www.facebook.com/pages/Kasia-Lorenc-Lusa-Fotografia/239999649457487?fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz