czwartek, 10 lipca 2014

nasze historie cz. 16




Magdalena Słupska

Łatwiej mi opowiedzieć o sobie swoimi zdjęciami niż słowami :) Mam na imię Magda, mieszkam na stale w Wielkiej Brytanii, jestem mama dwójki cudownych dzieciaczków :) Po narodzeniu pierwszego dziecka - Patryka zaczęłam zajmować się fotografia na poważnie, dziś jestem Instruktorem w Akademii Fotografii Dziecięcej i właścicielem firmy Magdalena Professional Photography w UK. Uwielbiam fotografowac ludzi i krajobrazy, kocham wedrowki po gorach oraz trekkingi w gorach wysokich. A ten projekt zdecydownie mi sie przyda, byc moze przelamie moje zapedy do nadmiernego pedantyzmu ;)

moja strona: www.magdalena-photography.co.uk
fanpage: https://www.facebook.com/www.magdalenaphotography.co.uk?ref=br_rs


Dagmara Dylewska - Wasilewska

Przede wszystkim mama zbuntowanej juz prawie 14 - nastolatki( Oli) , ciotka pogodnego prawie 4 - letniego szkraba( Gabrysia) i jego doroslej siostry - ( mojej portretowej muzy), kobieta z aparatem, nie-fotograf, pasjonatka,emigrantka z wyboru, biegajaca po ulicach wielkiego miasta z aparatem (jak wielu innych) . Wraz ze skonczeniem 40 -stki postawilam na siebie , na poswiecanie czasu temu co sprawia mi wielka radosc - fotografii , ale nadal przede wszystkim kobieta - matka ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz