niedziela, 16 listopada 2014

nasze historie cz. 20

Kasia Mojek-Kimbort

jestem kasia, na forach bardziej jako mojeque.
mieszkam w górach.
syn szczepek, córa matysia.
fotografuję od zawsze, śmielej i więcej od roku.
hobbystycznie i czysto amatorsko.
dużych liter nie używam.
i już:)




Paula Krajewska

Mama Kasi (11lat) i Kai (3,5 roku), fotografuję od zawsze, odkąd pamiętam mój pierwszy, wspólny z bratem aparat, czyli plastikową czerwoną enerdowską Beiretkę. Pół roku temu fotografia ze zdwojoną siłą powróciła do mojego życia i teraz niemalże nie rozstaję się z aparatem, by uwieczniać dzieciństwo moich córek, żeby kiedyś mogły zasiąść przed kominkiem i z rozrzewnieniem (mam nadzieję :)) wspominać beztroskie chwile. Dzisiaj patrzę na świat przez obiektyw, patrzę kadrami, kolorami i perspektywami, i bardzo się cieszę, że pasja foto do mnie wróciła, bo dzięki niej odnalazłam siebie i swoje miejsce w życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz